Triatló

LA NOSTRA SECCIÓ DE TRIATLÓ

A finals de 2020 hem decidit crear una secció de triatló al club. Bé de fet, el que hem fet ha estat reiniciar una secció que ja va existir al nostre club a finals dels anys 90…quan el triatló tot just començava al nostre país.

La secció de triatló està dirigida pel prestigiós triatleta i entrenador nacional John Galindo, que com a nedador es va formar al nostre club des de que era un nen i que com a triatleta ha participat ja dues vegades al Campionat del Món d’Ironman a Kona – Hawaii.

També disposem d’Escola de triatló per a infants a partir dels 9 anys. Iniciar-se al triatló des de ben petit pot ser una idea perfecte per a donar continuitat a la vida esportiva dels nostres nedadors! L’entranador de l’Escola de triatló es en Ricard Aranyó.

Disposem de diferents grups d’entrenament i les tres disciplines s’entrenen a la Piscina Municipal, al Crol Centre, al Mar, a les pistes d’Atletisme de la Muntanyeta, al passeig marítim i en ruta per carretera. Consulteu els horaris i els programes d’entrenament i tecnificació.

Sigui quin sigui el teu nivell de triatló, tenim lloc per a tu! Vine a fer triatló amb nosaltres!!

Entrenadors

John Galindo

Ricard Aranyó

Equips