CANCEL·LACIÓ DE LA XXXIIIª TRAVESSIA A LA PLATJA DE CALELLA

NOTA INFORMATIVA

CANCEL·LACIÓ DE LA XXXIIIª TRAVESSIA A LA PLATJA DE CALELLA 2020

Benvolguts i benvolgudes,

Ens sap greu informar-vos que la Junta Directiva del Club Natació Calella ha decidit suspendre i cancel·lar la celebració de la XXXIIIª edició de la Travessia a la Platja de Calella, que s’havia de disputar el proper 6 de setembre de 2020.

Aquesta decisió s’ha pres de conformitat amb l’ordre de la Federació Catalana de Natació de suspendre totes les proves i competicions de natació que s’havien de celebrar aquest estiu a Catalunya, degut a la impossibilitat de donar compliment a les estrictes i necessàries mesures de control i seguretat pel protocol anti Covid-19.

Per tant, aquest any 2020 i per causes de força major, el club ha decidit que no es celebrarà la nostra travessia i esperem poder-ho fer amb total normalitat i amb molta il·lusió a la propera edició de setembre de 2021.

Agraïm la vostra comprensió i us animem a participar l’any vinent.

Raül Claramunt Ruscalleda

President del Club Natació Calella