INFORMACIÓ REOBERTURA PISCINA MUNICIPAL DORLY STROBL

NOTA INFORMATIVA

REOBERTURA PISCINA MUNICIPAL EL PROPER 17 DE JUNY DE 2020

Apreciats abonats, socis, nedadors, cursetistes i usuaris de la Piscina Municipal “Dorly Strobl” i el seu Gimnàs

Us informem que les nostres instal.lacions reobriran les seves portes el proper dia dimecres 17 de Juny de 2020 a les 7h.

Per accedir a la instal.lació s’hauran de seguir i complir les noves normes de seguretat i control Covid-19 establertes al nou Protocol redactat pel Club, que bàsicament son:

1. Limitació de l’Aforament al 50% de la capacitat de la instal·lació.

Això vol dir:

35 persones màxim (dintre i fora l’aigua a la Piscina Gran)

8 persones màxim (dintre i fora l’aigua a la Piscina Petita)

25 persones màxim al Gimnàs

80 persones màxim en tota la instal·lació

1. És obligatori l’ús de mascareta per accedir a la instal·lació i per a transitar per zones comuns (passadissos, vestíbul, etc…)
  2. És obligatori netejar-se les mans amb gel hidroalcohòlic abans d’accedir a la instal·lació.
  3. Cal mantenir la distància de seguretat interpersonal sempre que sigui possible.
  4. Els abonats i usuaris de la instal·lació estaran obligats a fitxar amb la seva targeta identificativa magnètica tant a l’entrar com al sortir de la instal·lació (per a poder tenir un control estricte de l’aforament en cada moment).
  5. A partir del 17/6/2020 els armaris i guixetes dels vestidors funcionaran amb candau. En cap cas no es proporcionaran claus dels armaris als abonats i usuaris dels vestidors. Cada abonat haurà de portar de casa seva el seu propi candau, preferiblemebt sense clau, amb combinació, per tal d’evitar haver de portar la clau a la piscina o gimnàs. El club disposarà de candaus a la venda a recepció per a qui no en porti.
  6. Durant les primeres setmanes de funcionament, els vestidors seran d’ús preferent dels abonats que hauran de mantenir en tot moment la distància de seguretat de 2m tant a la zona de dutxes com a la de vestidors.
  7. Degut a les limitacions d’aforament, es prega als abonats que la seva visita a la instal·lació sigui curta i en cap cas no superi l’hora i mitja d’estada.
  8. El socorrista de la piscina, el monitor del gimnàs i la resta de personal del club estan obligats a complir i fer complir als usuaris de la instal·lació les normes establertes en aquest protocol i la resta de normes d’ús intern.
  9. Per raons de seguretat la grada romandrà tancada al públic i el seu espai serà d’ús exclusiu del Club.

11.NORMES ESPECÍFIQUES DEL GIMNÀS:

• Es prega mantenir en tot moment la distància de seguretat de 2m
  • Per tal de complir amb la normativa covid-19, pel que fa a distàncies, hi haurà certa maquinària aturada o fora de servei.
  • Després del seu ús, les màquines hauran de ser desinfectades.
  • CLASSES DIRIGIDES: Es realitzaran prèvia sol·licitud i inscripció per telèfon o a recepció. Places limitades a 8 persones per classe, depenent de l’activitat.

PREUS / QUOTES DEL MES DE JUNY:

Degut a la Crisi sanitària del Covid-19 el Club Natació Calella es troba en una situació econòmica crítica al no haver pogut obtenir cap ingrés des de fa més de 3 mesos ni cobrar quotes als seus abonats, socis, nedadors des del mes de març passat. Per aquest motiu, el Club s’ha vist obligat a presentar un ERTO per la pràctica totalitat de la seva plantilla durant 3 mesos i ha reduït al màxim les seves despeses per tal de mantenir-lo viu i en funcionament. El Club ha hagut d’afrontar noves despeses per tal d’adaptar les instal·lacions a la normativa covid-19 i poder reobrir la instal·lació amb les màximes garanties de seguretat pels seus abonats i socis.

Pel que fa a la quota corresponent a la segona quinzena de juny 2020 el Club desitjaria no haver de cobrar-la en justa compensació per la quota del mes de març en què aquesta es va cobrar sencera i no es va poder prestar cap servei als abonats, socis i nedadors durant la segona quinzena d’aquell mes, atès el tancament forçós de la instal·lació.

La molt precària situació econòmica del Club fa que no poguem prescindir ni renunciar a cobrar la meitat de la quota que correspondria al mes de juny, i fa que ens veiem obligats a demanar a tots els abonats i nedadors del club que ens ajudeu a tirar endavant el Club i que col·laboreu amb nosaltres acceptant de pagar aquesta mitja quota del mes de juny. Us estem molt agraïts!

Per altra banda i en atenció a aquells abonats que decideixin que no volen pagar la meitat de la quota de juny (per compensar la meitat del mes de març que es va pagar i  no es va gaudir de la instal·lació), només han d’adreçar-se a recepció del Club ja sigui per telèfon, e-mail o presencialment  fent saber abans del divendres dia 19/6/20 que no la volen pagar la ½ quota de juny i no se’ls passarà al cobrament. El divendres 19/6/20 es domiciliarà el cobrament de tots els rebuts a tots els abonats i socis que no hagin manifestat el contrari.

A partir del mes de juliol es cobrarà íntegrament la quota ordinària habitual a tothom.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!

La Junta Directiva

CLUB NATACIÓ CALELLA